0

Καλάθι

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

Διαδικασία επιστροφής προϊόντος

Μπορείτε να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία για κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντος.

Περίπτωση 1: Ελαττωματικό Προϊόν (DOA)

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.
  • Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη.Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη.
  • Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Για να προβείτε σε επιστροφή προϊόντος παρακαλώ συμπληρώστε την ΑΙΤΗΣΗ

Περίπτωση 2: Χαλασμένο είδος (Εντός εγγύησης)

Αν το προϊόν χαλάσει εντός της διάρκειας της εγγύησης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και το προϊόν είτε θα επισκευαστεί από εξουσιοδοτημένο service μας είτε θα αντικατασταθεί με ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει απόθεμα. Διαφορετικά θα γίνει αντικατάσταση με άλλο που θα ανταποκρίνεται σε αυτό που παραγγείλατε.

Για να προβείτε σε επιστροφή προϊόντος παρακαλώ συμπληρώστε την ΑΙΤΗΣΗ

Περίπτωση 3: Δεν είσαστε ικανοποιημένοι με το προϊόν ή αλλάξατε γνώμη

Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει:

  • Η συσκευασία του προϊόντος να μην έχει αλλοιωθεί ή παραβιαστεί, έτσι ώστε να βρίσκεται στην αρχική κατάστασή της
  • Να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν
  • Να το συσκευάσετε με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να προστατευθεί κατά την επιστροφή του στην έδρα μας. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής που σας έχει αποσταλεί με το προϊόν
  • Σε περίπτωση τιμολογίου, το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται με δικό σας δελτίο αποστολής.

Πληρώντας τα παραπάνω, θα πρέπει να αποστείλετε το προϊόν καλώντας την μεταφορική που σας παρέδωσε το προϊόν. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς.

To προϊόν θα ελεγχθεί και εφόσον πληροί τα παραπάνω, θα αντικατασταθεί με άλλο ισότιμης αξίας ή θα σας επιστραφούν τα χρήματα που έχετε καταβάλει σε λογαριασμό τραπέζης που θα μας υποδείξετε. Σε περίπτωση που δεν πληροί τα παραπάνω, το προϊόν θα σας επιστραφεί, με τα ανάλογα έξοδα αποστολής να επιβαρύνουν εσάς.

Η παραπάνω διαδικασία θα πρέπει να γίνει μέσα στο διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

Για να προβείτε σε επιστροφή προϊόντος παρακαλώ συμπληρώστε την ΑΙΤΗΣΗ

Όλα τα προϊόντα που προβάλλονται πληρούν όλες τις νόμιμες Προϋποθέσεις & Όρους Εγγύησης.

 

*Με την επιβεβαίωση της εγγραφής στο newsletter σας θα λάβετε κουπόνι για 10% έκπτωση!

Εγγραφείτε στο newsletter του Electroland και μάθετε πρώτοι για τα νέα και τις προσφορές.