Πολιτική Επιστροφών

Διαδικασία επιστροφής προϊόντος

Μπορείτε να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία για κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντος.

Περίπτωση 1: Ελαττωματικό Προϊόν (DOA)

Αν κατά την παραλαβή του προϊόντος διαπιστώσετε ότι το είδος έχει ελάττωμα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα προβούμε σε άμεση αντικατάσταση του ίδιου προϊόντος, εφόσον υπάρχει απόθεμα, διαφορετικά θα γίνει αντικατάσταση με άλλο είδος που θα ανταποκρίνεται σε αυτό που παραγγείλατε.

Περίπτωση 2: Χαλασμένο είδος (Εντός εγγύησης)

Αν το προϊόν χαλάσει εντός της διάρκειας της εγγύησης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και το προϊόν είτε θα επισκευαστεί από εξουσιοδοτημένο service μας είτε θα αντικατασταθεί με ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει απόθεμα. Διαφορετικά θα γίνει αντικατάσταση με άλλο που θα ανταποκρίνεται σε αυτό που παραγγείλατε.

Περίπτωση 3: Δεν είσαστε ικανοποιημένοι με το προϊόν ή αλλάξατε γνώμη

Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει:

  • Η συσκευασία του προϊόντος να μην έχει αλλοιωθεί ή παραβιαστεί, έτσι ώστε να βρίσκεται στην αρχική κατάστασή της
  • Να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν
  • Να το συσκευάσετε με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να προστατευθεί κατά την επιστροφή του στην έδρα μας. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής που σας έχει αποσταλεί με το προϊόν
  • Σε περίπτωση τιμολογίου, το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται με δικό σας δελτίο αποστολής.

Πληρώντας τα παραπάνω, θα πρέπει να αποστείλετε το προϊόν καλώντας την μεταφορική που σας παρέδωσε το προϊόν. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς.

To προϊόν θα ελεγχθεί και εφόσον πληροί τα παραπάνω, θα αντικατασταθεί με άλλο ισότιμης αξίας ή θα σας επιστραφούν τα χρήματα που έχετε καταβάλει σε λογαριασμό τραπέζης που θα μας υποδείξετε. Σε περίπτωση που δεν πληροί τα παραπάνω, το προϊόν θα σας επιστραφεί, με τα ανάλογα έξοδα αποστολής να επιβαρύνουν εσάς.

Η παραπάνω διαδικασία θα πρέπει να γίνει μέσα στο διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

Όλα τα προϊόντα που προβάλλονται πληρούν όλες τις νόμιμες Προϋποθέσεις & Όρους Εγγύησης.