FAQ

1. Πώς μπορώ να δω το κόστος μεταφορικών

Αφού επιλέξετε το/τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε, προχωρήστε στο καλάθι αγορών και θα εμφανιστεί το κόστος μεταφοράς – παράδοσης.

2. Πρέπει να γίνω χρήστης για να κάνω αγορές;

Όχι, δεν χρειάζεται.

3. Μπορώ να επισκεφθώ την έδρα σας για να δω τα προϊόντα από κοντά;

Το κατάστημά μας είναι αποκλειστικά ηλεκτρονικό. Μπορείτε όμως κατόπιν συννενοήσεως και εφόσον έχει επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας να παραλάβετε το/τα προϊόντα σας από την έδρα της εταιρίας.

4. Πώς μπορώ να παραγγείλω αν ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο

Μπορείτε να προχωρήσετε σε παραγγελία ενός προϊόντος ακόμα και όταν αυτό δεν είναι διαθέσιμο. Συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει σχετικά με την ημερομηνία παράδοσης.

5. Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α.;

Όλες οι τιμές που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α.

6. Μπορώ να ζητήσω έκδοση τιμολογίου;

Κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, θα εμφανιστεί πεδίο όπου μπορείτε να καταγράψετε τα στοιχεία σας για την έκδοση τιμολογίου. Το πεδίο εμφανίζεται στο τελευταίο μέρος της διαδικασίας, μετά την επιλογή τρόπου πληρωμής.

7. Πώς μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να πληρώσετε με τραπεζική κατάθεση, πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη κάρτα, με αντικαταβολή ή PayPal . Περισσότερες λεπτομέρειες στη σελίδα τρόποι πληρωμής και αποστολής

8. Μπορώ να επικοινωνήσω για τυχόν απορίες - ερωτήσεις?

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 20 27 790, μέσω e-mail στο info@electroland.gr ή μέσω της  φόρμας επικοινωνίας: